نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

دو دستگاه خیلی جذاب از برند Redmi یعنی ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو قرار است که شبکه 5G را با قیمت کمتر در اختیار همه کاربران قرار دهند. در حقیقت من فکر می کنیم ما خیلی خوش شانس هستیم که شرایط همه‌گیر شدن 5G مثل دوره ارایه 4G نیست و به لطف تولیدکننده های چینی، پیش از آن که فکر کنید به این فناوری جدید نیاز دارید، با قیمت بسیار نازل در دسترس شما خواهد بود. امروز شایعه شده که چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد.

 

چیپست ردمی نوت ۱۰

فردا ردمی قصد دارد سری Note 9 را در سطح جهانی معرفی کند. سری ردمی Note 9 اولین بار در هند رونمایی شد. ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس دو گوشی هستند که در هند ارایه شدند. در حالی که در مورد ارایه اروپا صحبت می کنیم ممکن است شاهد یک نوت ۹ ساده نیز باشیم. اما نکته جالب اینجاست که این سری Note 9 به کشور چین نمی آید.

این شرکت قصد ندارد ردمی Note 9 را در بازار چین عرضه کند، هدف ما تمرکز بر تولید تلفن های دارای 5G و گسترش نمونه کارها با مدل های جدید است.”

این به وضوح به ما می گوید که شیائومی در حال کار روی سری Note 10 در چین است. اکنون، این اولین بار نیست که بازار چین از یک تلفن Note رد می شود. سری Redmi Note 6 در چین رد شد و سری Note 7 مستقیما ارایه شد. ثانیا تفاوت زمانی بین معرفی سری نوت ۸ و سری Note 9 زیاد نیست.

در حال حاضر سری Note 9 چیزی نیست که بتوان از آن به عنوان “جانشین” واقعی سری Note 8 نام برد. پرش بزرگی از سری Note 8 به Note 9 وجود نداشت، اما این همه به این دلیل است که سری Note 9 تنها پس از 4-5 ماه از سری Note 8 عرضه شد. از این رو ممکن است آنها سری Note 9 را در چین ارایه نکنند.

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی