نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

بررسی کلی خصوصیات آیفون ۱۱ پرو مکس

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۲ ق.ظ

طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس دارای همان زبان طراحی مشابه با مدل های قبلی خانواده اپل می باشد که این سبب تسلط طرفداران به این مدل می شود.اگرچه صفحه پشت مات این مدل بسیار جذاب است اما دارای اندازه ی “حداکثری” (بزرگ) می باشد که برای همه طرفداران این خانواده جذابیتی ندارد، و دارای نمایشگر OLED بزرگ و چشمگیر ۶٫۵ اینچی است و همچنین شامل بلندگوهای استریو به روز شده می باشد، که با توجه به خصوصیات ذکر شده می توان به وسیله آن مشاهده یک فیلم سینمایی فوق العاده را تجربه کرد.

آیفون ۱۱

دوربینی که در پشت گوشی قرار دارد دارای کمی بیرون زدگی از صفحه پشت است و علاوه بر این فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد، البته اگر آیفون ۱۱ پرو مکس را با دست راست خود بگیرد و از آن برای کارهای روزانه خود استفاده کنید متوجه مزاحمت و وجود تعداد زیاد دوربین نمی شوید.اپل قول داده است که باتری آیفون ۱۱ پرو مکس پنج ساعت بیشتر از سایر محصولات سال گذشته مانند XS و Max بتواند شارژ را در خود ذخیره نماید و این ادعا در آزمایش های انجام شده به اثبات رسیده است. این خصوصیت در هنگام پخش فیلم های HDR بر روی تلفن هوشمند و ذخیره ۲۰ ساعته باتری برای کارهای ضروری بسیار عالی است و زندگی با استفاده از این محصول برای افراد چند رسانه ای با این خصوصیت بسیار زیبا و لذت بخش می شود.

پیشنهاد میشود بررسی آیفون ۱۵ پرو مکس هم بخوانید.

در آزمایش هایی که با استفاده روزانه، انجام شده است متوجه شدیم که آیفون ۱۱ پرو مکس است که به عنوان یک گوشی هوشمند ۲۴ ساعته عمل کرده (با فرض اینکه شما بخشی از زمان خود را می خوابید) و با شارژر سریع (فست) خود می تواند در حدود ۱۵ دقیقه یک پنجم از باتری را شارژ نماید یعنی شارژ کامل فقط در یک ساعت و نیم انجام می شود.

با وجود نرم افزار IOS بر روی نمایشگر، آیفون ۱۱ پرو مکس احساس بهتری نسبت به مدل های قبلی را به فرد منتقل می کند و با به کار گرفتن ترفندهایی در مورد دقت و دامنه Face ID و همچنین با مواردی مانند هشدار در هنگام باز کردن تلفن بر روی یک میز سبب شده تا استفاده هر روزه از این نوع محصولات آسان تر گردد.

آیفون 11

عملکرد آیفون ۱۱ پرو مکس نیز تحت تاثیر تغییر قرار گرفته است، اگرچه در برنامه دوربین با کندی روبرو هستیم. با این حال، اگر به دنبال ویرایش ویدیو در حال حرکت هستید (باید فراموش نکنید که این تلفن می تواند ۴K را با ۶۰ فریم در ثانیه نشان دهد و این کار را نیز به خوبی انجام می دهد)، از انجام آن لذت خواهید برد.به طور کلی، آیفون ۱۱ پرو مکس یک قدم واقعی رو به جلو برداشته و در حال حاضر پیشرفته ترین آیفون به حساب می آید. با این حال، وقتی در مورد آنچه درباره این محصول جدید فکر می کنیم متوجه می شویم، که نتوانسته در مورد دوربین (خصوصا حالت شب) و همچنین تجربه تماشای فیلم سینمایی با استفاده از آن، خیلی پیشرفت چشمگیر داشته و کاملا به روز شود.

منبع : رسانه تکبین

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی