نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

با توجه به بررسی انجام شده به طور کلی می توان گفت که اگر قصد خرید یک گوشی میان رده با کمترین قیمت ممکن در بازار را دارید که علاوه بر انجام کارهای روزمره مانند تماشای فیلم و سریال و وبگردی نیز می تواند کمی شما را همراهی کند و بتوانید با دوربین اصلی و سلفی آن عکس های خوبی بگیرید، بنابراین Galaxy A25 برای شما ساخته شده و می تواند همراه خوبی باشد.

قیمت و خرید گوشی گلکسی A25
سوالات رایج

کیفیت دوربین A25 چگونه است؟

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین های بعدی 8 و 2 مگاپیکسلی هستند که در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عکس ها و فیلم های خوبی را به شما تحویل می دهند. همچنین طی بررسی ها مشخص شد که دوربین گلکسی A25 از جمله نقاط قوت این گوشی می باشد.

آیا می توان با گلکسی A25 بازی کرد؟

تراشه استفاده شده برای گلکسی A25 دقیقا همان تراشه ای است که در گوشی A53 استفاده شده است، به همین دلیل از نظر عملکرد بازی تقریباً یکسان هستند. با گوشی A25 می توان بازی های سبک را به راحتی انجام داد و Call of Duty نیز در کنار آن ها بازی کرد.

باتری A25 چطوره؟

باتری گوشی A25 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط یک شارژر 25 واتی شارژ می شود.

  • ۰ نظر
  • ۱۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۵:۴۸
  • محمدرضا علی مردمی
با قدرت گرفتن برندهایی مانند پوکو و اوپو، گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A35 برای قانع کردن کاربران راه بسیار سختی در پیش دارد.

یک متهم به پرداخت رشوه و اختلاس که دو سال را هم در زندان سپری کرده و در نهایت با فرمان عفو مشروط آزاد شده، یک اَبَرکمپانی ۳۰۰ میلیارد دلاری را چطور مدیریت می‌کند؟ این سؤال ذهن رسانه‌ها، سهام‌داران سامسونگ و کاربرانش در سراسر جهان را به خود مشغول کرده است.

«لی جائه یونگ»، رئیس فعلی هیات مدیره‌ی سامسونگ و تنها فرزند «لی کان هی»، رهبر فقید و افسانه‌ای غول کره‌ای، حتی پیش از انتصابش به این سمت هم به تیتر اول رسانه‌های جهان رسیده بود. اینکه دادرسی ثروتمندترین مرد کره‌جنوبی چگونه انجام شد و چطور در نهایت به عفو مشروط رسید، به مقاله‌ی بررسی یکی از محصولات سامسونگ ارتباطی ندارد؛ اما رویکردی که سامسونگ در سال‌های اخیر در پیش گرفته و در نهایت به نقطه‌ای که در آن هستیم رسیده چرا.

 

گوشی گلکسی A35 سامسونگ را فروشگاه آریا برای بررسی در اختیار بررسی موبایل قرار داده است.

کاربران قدیمی دنیای تکنولوژی به‌خوبی دوران فرمان‌روایی سامسونگ در بازار گوشی‌های موبایل را به یاد می‌آورند؛ جایی حدفاصل سقوط نوکیا و ظهور شرکت‌های جدیدی مانند شیائومی، اوپو و گوگل در دنیای گوشی‌های هوشمند. دوره‌ای که هر گوشی سامسونگ با انبوهی از نوآوری‌ها روانه‌ی بازار می‌شد. از حسگر ضربان قلب گرفته تا نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده و از گوشی‌هایی که هر سال با ابعادی بزرگ‌تر روانه بازار می‌شدند تا شهامت استفاده از قلم و ایجاد یک کلاس جدید و بی‌همتا که هنوز هم کسی توان رقابت با آن را ندارد.

سامسونگی که امروز می‌بینیم، در بهترین حالت سایه‌ای از غولی است که پیش از این می‌شناختیم. شاید بتوان رویکرد جدید کره‌ای‌ها را «بلوغ» نام‌گذاری کرد و شاید در حالتی بدبینانه از آن با عنوان «عافیت‌طلبی» یاد کنیم؛ اما هرچه هست، می‌توان روی این نقطه به توافق رسید که سامسونگ امروز، آن اژدهای غران دهه‌ی گذشته نیست.

اگر موافق نیستید، کافی‌ است طراحی خط تولید گوشی‌های سامسونگ در سه سال اخیر را ببینید. شاید بخواهید باز هم کارت «اپل هم همینطور است» را رو کنید؛ ولی اگر در محیطی ساکت این موضوع را بررسی کنید، صدایی را در اعماق ذهنتان خواهید شنید که می‌گوید «اپل چهار گوشی شبیه به هم دارد و سامسونگ نزدیک به بیست گوشی».

هیچکس دوست ندارد سامسونگ مسیر نوکیا را تکرار کند

هرچند سیاست‌های سامسونگ و برنامه‌ی آینده‌اش موضوعی نیست که بخواهیم برایش انرژی بسوزانیم؛ اما منطقی است که ببینیم سامسونگ برایمان چه تدارکی دیده است و بعد از سال‌ها طرفداری و ساختن با خوبی‌ها، بدی‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها، آیا باز هم برای راضی‌کردن کاربران وفادارش و البته، به زانو درآوردن آنتاگونیست همیشگی داستان‌هایش (یعنی اپل) تلاش می‌کند یا خیر.

خوشبختانه برای پاسخ‌دادن به تمام سؤالاتمان درباره‌ی سامسونگ، انتخاب‌های زیادی پیش‌رو داریم و از آنجایی که گلکسی A35 یکی از گزینه‌های جذاب روی میز است، شاید بد نباشد از همین نقطه شروع کنیم.

  • ۰ نظر
  • ۰۷ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۶:۴۱
  • محمدرضا علی مردمی

گوشی سامسونگ گلکسی A55 یک گوشی بسیار کامل و عالی است که با ویژگی‌های برجسته‌اش از جمله طراحی زیبا، عمل‌کرد قدرتمند، دوربین عالی، عمر باتری طولانی، و امکانات اضافی متنوع، توانسته است ارزش خریدی عالی را برای کاربران ارائه دهد. با توجه به مزایا و نقاط قوت بیشمار این گوشی، می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی A55 یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با عمر باتری بالا، عمل‌کرد قوی، و دوربین با کیفیت هستند. این گوشی با ترکیبی از طراحی زیبا و ویژگی‌های عالی، توانسته است جای خود را در بازار گوشی‌های پیشرفته به خوبی پیدا کند.

بررسی A55 را در تک بین بخوانید.

 

  • ۰ نظر
  • ۰۷ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۶:۴۰
  • محمدرضا علی مردمی