نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

قابلیت‌های دوربین گلکسی A15

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

در بررسی دوربین گوشی Samsung A15، این دستگاه از سه سنسور دوربین با کیفیت‌های مختلف استفاده می‌کند. با داشتن سنسور‌های واید، اولترا واید و ماکرو، این گوشی توانایی عکاسی با وضوح بالا و رنگ‌های زنده را فراهم می‌کند. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی، در شرایط نور خوب عمل‌کرد بسیار برتری دارد و عکس‌های با جزئیات بیشتری ارائه می‌دهد.

عمل‌کرد دوربین در نور روز و شب

دوربین گلکسی A۱۵، در شرایط نور روز و شب عمل‌کرد قابل قبولی دارد. در نور خوب، تصاویر با وضوح و رنگی زنده ثبت می‌شوند و کاربران می‌توانند از عکس‌های با کیفیتی بهره‌مند شوند. اما در محیط‌های کم نور، دوربین با افت کیفیت مواجه می‌شود و نیاز به نورپردازی مناسب دارد تا عکس‌های با کیفیت تولید شوند.

دوربین سلفی و قابلیت‌های آن

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گلکسی A۱۵، عمل‌کرد بسیار خوبی در عکاسی پرتره دارد و تصاویر با جزئیات بالا ارائه می‌شوند. همچنین، این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را نیز داراست که به کاربران امکان ضبط ویدیوهای با کیفیت را می‌دهد.

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    عیدتون مبارک

    ازتون دعوت میکنم اطلاعات مفید خودتون درباره دنیای موبایل ها رو تو شبکه اجتماعی ویترین هم منتشر کنید

    به شدت جای شما به عنوان یک موبایل باز تو ویترین خالیه

    الان نام کاربریتون ازاد و قابل ثبت هست

    ممنون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی