نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

ارزش خرید گلکسی A25 سامسونگ چقدر است؟

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۸ ب.ظ

با توجه به بررسی انجام شده به طور کلی می توان گفت که اگر قصد خرید یک گوشی میان رده با کمترین قیمت ممکن در بازار را دارید که علاوه بر انجام کارهای روزمره مانند تماشای فیلم و سریال و وبگردی نیز می تواند کمی شما را همراهی کند و بتوانید با دوربین اصلی و سلفی آن عکس های خوبی بگیرید، بنابراین Galaxy A25 برای شما ساخته شده و می تواند همراه خوبی باشد.

قیمت و خرید گوشی گلکسی A25
سوالات رایج

کیفیت دوربین A25 چگونه است؟

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین های بعدی 8 و 2 مگاپیکسلی هستند که در کنار دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عکس ها و فیلم های خوبی را به شما تحویل می دهند. همچنین طی بررسی ها مشخص شد که دوربین گلکسی A25 از جمله نقاط قوت این گوشی می باشد.

آیا می توان با گلکسی A25 بازی کرد؟

تراشه استفاده شده برای گلکسی A25 دقیقا همان تراشه ای است که در گوشی A53 استفاده شده است، به همین دلیل از نظر عملکرد بازی تقریباً یکسان هستند. با گوشی A25 می توان بازی های سبک را به راحتی انجام داد و Call of Duty نیز در کنار آن ها بازی کرد.

باتری A25 چطوره؟

باتری گوشی A25 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط یک شارژر 25 واتی شارژ می شود.

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی