نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

سامسونگ گلکسی a05

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ

سامسونگ گلکسی A05 یکی از گوشی های مقرون به صرفه جدید سامسونگ در سال 2023 است که با نسخه 128/6 گیگابایتی خود با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان ارزش خوبی ارائه می دهد. در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی A04، این گوشی در جنبه های مختلف پیشرفت هایی را به خود دیده است و به عنوان یک جانشین شایسته در نظر گرفته می شود که احتمالاً تقریباً همه کاربران را راضی می کند. طراحی آن شبیه به A04 با نیمرخ کمی نازک تر و پنل پشتی و قاب پلاستیکی است. پنل پشتی دارای پوشش رنگی مات جذاب با خطوط عمودی است که جلوه بصری زیبایی ایجاد می کند. صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع IPS با وضوح 1600 در 720 پیکسل است که عملکرد قابل قبولی را برای استفاده روزانه ارائه می دهد.

این گوشی از تراشه هلیو G85 مدیاتک استفاده می‌کند که عملکردی روان را برای کارهایی مانند رسانه‌های اجتماعی، پخش محتوا و بازی‌های سبک ارائه می‌کند. تنظیمات دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای سلفی است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و عمر باتری عالی را ارائه می دهد. به طور کلی، سامسونگ گلکسی A05 برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی کاربردی برای استفاده روزمره با عملکرد خوب، صفحه نمایش مناسب، دوربین قابل اعتماد و عمر باتری طولانی هستند توصیه می شود.

 

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی