نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

نقد و بررسی آنر ۹X

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۷ ق.ظ

آنر ۹X یک تلفن مناسب با دامنه قیمتی متفاوت است و با این که سرعت عملکرد این تلفن هوشمند، دوربین و صفحه نمایش آن بسیار عالی نیست اما می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند روزانه مناسب باشد. آنر ۹X از چیپست جدیدتری، با صفحه پشت شیشه ای به جای پلاستیک و سنسور اثر انگشت در کنار آن به جای پشت بهره برده است. در کل، این دستگاه خیلی متفاوت با سایر گوشی هی هوشمند نیست، اما این تغییرات کوچک ممکن است برای بعضی افراد جذاب باشد، بنابراین ارزش بررسی کردن آن نیز دارد. در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

ممنوع الکار شدن شرکت هواوی در اواسط سال ۲۰۱۹، آینده هواوی را زیر سوال برد. اما می توان گفت که هانر که زیر مجموعه ای جوان از این شرکت چینی است مشکلات برنامه های گوگل را همانند هواوی ندارد. آخرین تلفن از برند هانر که مورد تایید گوگل موبایل قرار گرفته است، آنر ۹X است، از سری گوشی هوشمند مقرون به صرفه X، و یک تلفن که جانشین هانر ۸X می شود.مطمئنا استفاده از کلمه “مقرون به صرفه” در اینجا به دلیل داشتن یک دوربین متوسط و یک چیپست و صفحه نمایش بزرگ کمی خنده دار به نظر می آید.

قیمت آنر ۹X

در انگلیس و بسیاری از نقاط اروپا می توانید آنر ۹X را می توان با قیمت ۲۴۹٫۹۹ پوند (تقریبا ۳۲۰ دلار) انتخاب کنید. این یک قیمت مناسب برای خرید بودجه است، اگرچه اکنون در لیست بهترین تلفن های ارزان قیمت واجد شرایط نیست، اما می توان از این گوشی هوشمند نیز برای استفاده نام برد.

 

طراحی و صفحه نمایش Honor 9X

به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه، آنر ۹X دارای صفحه نمایش بزرگی است. دارای صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی است که در رده گوشی های هوشمند سایز بزرگ قرار دارد، بنابراین اگر دست های نسبتا بزرگی نداشته باشید ممکن است استفاده از این دستگاه برای شما سخت باشد.

وضوح صفحه نمایش آن ۱۰۸۰ x 2340 است، بنابراین یک صفحه نمایش ایده آل به حساب می آید، اما واقعیت این است که به دلیل داشتن صفحه LCD ممکن است برخی افراد با کار با آنر ۹X احساس راحتی نکنند.صفحه نمایش های LCD عموما از کیفیت پایین تری نسبت به نمایشگرهای مبتنی بر OLED برخوردار هستند، زیرا دارای صفحه سیاه تری بوده و نمی توانند رنگ ها را شاداب تر به نمایش بگذارند.

با توجه به دوربین جلوی آنر ۹X که هیچ فضای خالی یا سوراخ پانچی وجود ندارد می توان گفت که فضای صفحه نمایش با ارزشی را به خود اختصاص داده است. مطمئنا، در پایین صفحه یک پانچ نسبتا قابل توجه وجود دارد، اما به طور کلی نسبت صفحه نمایش به بدنه که ۹۱ درصد است، بسیار قابل تحسین می باشد.آنر ۹X از طراحی نسبتا معمولی برخوردار است و همانطور که قبلا گفته شد بسیار بزرگ است و دارای وزن سنگین ۱۹۷ گرمی نیز می باشد.

 

یک سنسور اثر انگشت مجهز در پشت گوشی در قسمت بالایی برای دستیابی بهتر وجود دارد، که البته این راحتی به اندازه ی دست مشتری بستگی دارد، بنابراین اگر دست کوچک تری داشته باشید ممکن است خیلی در دسترس شما نباشددر آنر ۹X درست در کنار سنسور اثر انگشت دوربین قرار گرفته است که دارای سه لنز می باشد و دوربین جلوی آن نیز دارای طراحی مربعی کاملا مرسومی است که از داخل گوشی هوشمند بیرون می آید و همچنین دارای سیستم ردیابی داخلی است که هنگام سقوط گوشی به طور خودکار از دوربین محافظت می کند که سبب می شود از آسیب به دوربین جلوگیری شود، اما باید ذکر کرد که پاپ آپ آن کمی زمان می برد تا عمل کند، بنابراین ممکن است اگر آن را از ارتفاع کم رها کنید به دوربین آسیب برسانید.

 

منبع : Honor 9X

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی