نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

مشخصات, تاریخ عرضه و قیمت آیفون SE 2020

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

یکی از غول های میان رده ای که بازار آمده است آیفون se 2020 هست که دارای سخت افزاری مشابه آیفون ۱۱ و ظاهری شبیه آیفون ۸, این گوشی دارای قیمت ۳۹۹ دلار میباشد و با دارا بودن سخت افزاری بالا رغیب جدی برای گوشی های میان رده بازار هست. در ادامه همراه تکبین باشید.

 

طبق برخی از شایعات برخی معتقد بودند گوشی میان رده ای جدید اپل با نام آیفون ۹ معرفی خواهد شد, اما اپل با معرفی آیفون SE‌ ۲۰۲۰ به تمام این شایعات پایان داد. این گوشی آیفون با قیمت مناسب خود و سخت افزار قدرتمندش که همانند آیفون ۱۱ هست از نظر من وحشتی برای گوشی های میان رده ای موجود در بازار می باشد. چون شخصی اگر با این قیمت قصد خرید گوشی داشته باشد به دلیل لاکچری بودن برند اپل حتما این گوشی را برای خرید انتخاب میکند. این مدل یکی از گوشی های ارزان قیمت اپل در سال جاری خواهد بود قیمت پایه این گوشی مدل ۶۴GB حافظه داخلی دارای قیمت ۳۹۹ دلار میباشد.

 

 

طبق گفته های اپل آیفون اس ای جدید از ۱۷ آوریل برای پیش خرید دردسرس قرار میگرید و تاریخ عرضه ی آن برای ۲۴ آوریل تعیین شده است. اپل به جز مدل پایه ۶۴ گیگابایتی دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس قرار می دهد این مدل ها قرار به ترتیب با قیمت ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار به بازار روانه شود

 

طراحی و نمایشگر آیفون SE 2020

اگر با آیفون ۸ و دیگر نسخه قدیمی آیفون اشنا هستید باید بگویم از لحاظ طراحی این گوشی مانند نسخه های قدیمی نسل خود می باشد.این گوشی از نمایشگر ۴.۷ اینچی و پنل ال سی دی استفاده میکند که در جدا از اینها, نمایشگر این گوشی دارای حاشیه هایی زیادی میباشد که از لحاظ طراحی با آیفون های جدید دیگر اپل متفاوت تر هست.

 

این گوشی همانند نسخه های اولیه گوشی های آیفون از دکمه Home بهره میبرد, , همانند آیفون ۶ از تاچ ID‌ استفاده میکند و خبری از فیس آیدی نیست.

این گوشی همانند گوشی های نسل جدید آیفون تمام صفحه نیست و دارای حاشیه می باشد و در این حاشیه ها دوربین سلقی خود را هم جای داده است. در لبه پایین iPhone SE 2020 یک کانکتور Lightning برای شارژ دستگاه خود پیدا خواهید کرد. همانطور که انتظار می رفت ، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری وجود ندارد ، بنابراین اگر می خواهید از هدفون های سیمی استفاده کنید ، باید آداپتور را خریداری کنید. این گوشی در رنگ های مشکی سفید و قرمز عرض خواهد شد.

 

مشخصات و عمر باتری آیفون SE 2020

با اینکه این گوشی شبیه آیفون ۸ هست اما از لحاظ سخت افزاری یه سر بالا تر از آیفون ۸ میباشد آیفون ۸ ابز چیپست A11 استفاده میکرد اما در گوشی آیفون SE 2020 از چیپست A13 استفاده میکند که بازوی قدرت آیفون ۱۱ به حساب می آمد.

این ویژگی عالی برای این مدل از گوشی هست به نقل از اپل این گوشی ۴۰ درصد سریعتر از آیفون ۸ و دو برابر سریع تز از مدل قبلی خود یعنی آیفون SE 2016 هست. با سخت افزار این مدل از گوشی سرعت در دستان شما می باشد و میتوانید برنامه های مختلفی همانند برنامه های ویرایش ویدیو و بازی های سنگین را در این گوشی با قدرت اجرا کنید.

جالب است بدانید که طبق گفته های آیفون با اینکه این گوشی از تراشه A13 استفاده میکند اما عمر باتری این گوشی همانند آیفون ۸ می باشد

 

 

 

منبع : آیفون SE 2020

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی