نقد و بررسی موبایل

سلام خوش آمدید

بهترین گوشی تا ۴ میلیون

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ق.ظ

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید ببهترین گوشی تا ۴ میلیون تومن هستید باید بگم جای خوبی اومدید. در اینجا قصد دارم به شما بهترین گوشی های که قیمت تا چهار میلیون تومن را دارند را به شما معرفی کنم. خرید گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از بزرگ ترین دقدقه های افرادی هست که صد خرید گوشی دارند, برای همین ما آمدیم اینجا بهترین گوشی هایی که با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای خرید موجود است را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون بهترین قیمت برای خرید گوشی برای عموم مردم است و اینجا سعی شده گوشی ها را بر اساس محبوب ترین برند ها دسته بندی کنیم فعل حال محبوب ترین برند های گوشی شیائومی و هوآوی و سامسونگ هستند و اینها بهترین قیمت گوشی را نسبت به کیفیتشان دارند. در اینجا سعی داریم به بررسی بهترین گوشی های تا ۴ میلیون این برند ها بپردازیم پس در ادامه همراه تکبین باشید.

Redmi Note 8

نوت ۸

گوشی شیائومی نوت ۸ پرو یکی از محصولات جدید برند شیائومی است که در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد. این گوشی از لحاظ ظرافت در طراحی و کیفیت ساخت در سطح مطلوبی قرار دارد و اگر شما توانایی خرید گوشی از برند سامسونگ یا اپل را ندارید می توانید از این محصولات استفاده کنید. خرید ردمی نوت ۸ اینجا کلیک کن.

برای شیائومی رد می نوت ۸ از یک سیستم پردازنده هشت هسته‌ای ترکیبی استفاده شده که برای آن یک رم ۴ گیگابایتی به کار گرفته شده است. در طراحی این گوشی همانند سایر گوشی های پرچمدار از یک ترکیب دوربین چهارتایی استفاده شده که به صورت عمودی در قسمت پشت آن قرار گرفته است. نقد و بررسی کامل شیائومی نوت ۸ را بخوانید

موقعیت دوربین ها و همچنین لنز LED در گوشی شیائومی نوت ۸ پرو نسبت به گوشی معمولی متفاوت است. استفاده از سیستم محافظ شیشه ای Corning Gorilla به همراه سیستم ضد آب یا واترپروف باعث شده که افراد زیادی امکان استفاده از گوشی ردمی نوت ۸ را داشته باشند.

از لحاظ ظاهری و کیفیت صفحه نمایش و صفحه پشت گوشی هم می‌توانیم به گوشی شیائومی نوت ۸ نمره قبولی بدهید، اما نمی توانیم از تلاش این شرکت برای کاهش قیمت محصول چشم‌پوشی کنیم که از محافظ پلاستیکی برای اطراف آن به جای فلز استفاده کرده است و این ممکن است برای کسانی که حساس هستند کمی ناامید کننده باشد.

خرید ردمی نوت ۸ از دیجی کالا

 

Galaxy A10s

Galaxy A10s

گوشی موبایل «Galaxy A10s» از سری تولیدات مقرون‌ به‌ صرفه‌ سامسونگ است که بخاطر همین جزو بهترین گوشی تا ۴ میلیون هست . این گوشی شباهت زیادی به گوشی Galaxy A10 دارد اما با ویژگی‌ هایی مانند باتری قدرتمندتر، حسگر اثرانگشت و ۲ دوربین اصلی به‌روزتر شده است.

نمایشگر به کار رفته در این گوشی ۶٫۲ اینچ با رزولوشن HD+ است که با استفاده از ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر در هر اینچ ۲۷۱ پیکسل را نشان می‌دهد و نسبت تصویر در آن ۱۹:۹است. تراشه‌ی این محصول، Helio P22 مدیاتک است که به همراه ۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

این گوشی را به افرادی پیشنهاد میدهم که قصد دارند یک گوشی مدرن و بروز و با قیمت مناسب برای کار های روزمره خود داشته باشند و یکی از ویژگی خیلی خوب این موبایل حسگراثرانگشت این گوشی است که سامسونگ به آن اضافه کرده است.

خرید Galaxy A10s از دیجی کالا

 

Galaxy A20s

a20s

سامسونگ گلکسی A20s یکی از گوشی های جدید سامسونگ هست که بعد از مدل A20 معرفی شد. دوربین Galaxy A20s یک دوربین سه گانه است که در مقابل گلکسی A20 از یک دوربین دوتایی بهره میبرد.  نقد و بررسی کامل گلکسی A20s  را میتوانید اینجا بخوانید.

سامسونگ گلکسی A20S نیز از همان طراحی های مشابه با سایر گوشی های سری A توسط سامسونگ پیروی می کند و به خصوص بسیار شبیه Galaxy A20 است. یکی از معدود تفاوت های قابل توجه بین Galaxy A20S و Galaxy A20 این است که A20S دارای یک صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی است ، در حالی که Galaxy A20 دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED است. خوب بود اگر سامسونگ صفحه نمایش Super AMOLED را در گلکسی A20S نیز ارائه می داد.

عملکرد این دوربین نسبت با قیمتش بسیار خوب است, گلکسی A20S دارای یک دوربین سه گانه عمودی در قسمت پشتی است که از یک سنسور اولیه ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f / 1.8 + با سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنزهای فوق العاده پهن + سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این موبایل بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومن است که میتوانید از بازار آن را تهیه کنید.

خرید گلکسی A20s از دیجی کالا

 

هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21

بهترین گوشی تا 4 میلیون

گوشی مدل « Y9 Prime 2019» از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که با نمایشگر کاملاً تمام‌ صفحه و بدون بریدگی روانه بازار شده است. حسگر دوربین جلو هم در این موبایل با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید.

صفحه نمایش این محصول دارای وضوح بالایی است؛ به طوری‌ که در اندازه‌ی ۶٫۵۹ اینچی‌اش، حدود ۳۹۱ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌ صفحه در گوشی Y9 Prime 2019 هوآوی در کنار لبه ­‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌ های بسیار خیره‌کننده تولید شده است جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9 Prime 2019 بخشیده است.

گوشی هواوی Y9 Prime یکی از گوشی های تا ۴ میلیون تومن بازار به حساب می‌آید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. موبایلی که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکانات شگفت انگیزی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اگر به دنبال گوشی‌ ای هستید که بتواند از نظر ظاهر و عملکرد نظر شما را به خود جلب کند و گران هم نباشد، می‌توانید ِY9 Prime را انتخاب کنید ,و جزو بهترین گوشی تا ۴ میلیون هست.

خرید Y9 Prime 2019 از دیجی کالا

 

Galaxy A30s

Galaxy A30s

گوشی موبایل Galaxy A30s با نمایشگر سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر موبایل مدرن به‌حساب بیاید. نمایشگر به کار رفته در این موبایل ۶٫۴ اینچ با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری فست شارژینگ ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم از دیگر ویژگی‌ های این تازه‌ وارد است. سامسونگ این گوشی با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار بهترین گوشی تا ۴ میلیون هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

خرید Galaxy A30s از دیجی کالا

 

Galaxy A50

Galaxy A50

گوشی گلکسی A50 از نظر من بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومن هست, یک گوشی که به درد همه افراد میخورد بنده خودم از این موبایل استفاده میکنم و از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی میشود به داشتن نمایشگر بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌ هایی با امکانات بالا اشاره کرد.

دوربین اصلی A50 سنسور ۲۵ مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. دو سنسور ۸ و ۵ مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌ های قاب پشتی A50 را تشکیل داده‌ اند. دوربین سلفی ۲۵مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌ های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌ های ساخت گوشی استفاده کرده است تا بهترین گوشی تا ۴ میلیون با قابلیت‌های نزدیک به یک گوشی با قیمت خیلی بالاتر را روانه بازار کند.

خرید Galaxy A50 از دیجی کالا

 

Redmi Note 8T

Redmi Note 8T

گوشی مدل «Redmi Note 8T» در واقع نسخه اروپایی گوشی Redmi Note 8 است از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است. سری Note شیائومی نیاز به معرفی ندارند و عملکرد مطلوب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را به محصولاتی محبوب تبدیل کرده است. این محصول هم با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد

ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8T محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

خرید Redmi Note 8T از دیجی کالا

 

هوآوی مدل P30 Lite MAR-LX1A

هوآوی مدل P30 Lite MAR-LX1A

اگرچه معرفی هواوی پی ۲۰ در سال گذشته از طرف شرکت، ناامید کننده به نظر می‌رسید، اما در سال جدید با معرفی هواوی p30 بخش مهمی از این ناامیدی‌ها از بین رفته و می‌توانیم انتظار یک محصول درخشان را داشته باشیم. از این گوشی مدل‌هایی مانند رنگ سفید مرواریدی، رنگ کهربایی و رنگ مشکی خسته کننده و تکراری با تزیینات نقره‌ای در بازار وجود دارد.

شاید اولین چیزی که در طراحی و شکل ظاهری گوشی P30 lite توجه شما را به خود جلب می‌کند، شباهت زیاد این گوشی ‌به دیگر اعضای پرچم‌دار خانواده‌اش است که نکته مثبتی به‌حساب می‌آید. بااین‌حال، بدنه این گوشی مانند اکثر گوشی‌های میان‌رده از پلاستیک ساخته شده است. این بدنه پلاستیکی ظاهر درخشانی دارد که آن را هر چه بیشتر به شیشه شبیه کرده است. به همین دلیل باید انتظار ماندن اثرانگشت و لکه را روی آن داشته باشید. این گوشی هوآوی هم تا جای ممکن به گوشی‌های لوکس امسال نزدیک شده و هوآوی سعی کرده تا جای ممکن از ساده‌سازی استفاده کرده تا بتواند P30 لایت را به موفقیت در بازار میان‌رده‌ها نزدیک کند.

خرید P30 Lite از دیجی کالا

 

صحبت نهایی

این گوشی هایی که ما معرفی کردیم توسط تیم تکبین مورد بررسی قرار گرفته است و به نتایج برخی از کابران هم توجه شده است, همچنین بچه های تیم تکبین از A50 و ردمی نوت ۸ استفاده میکنند و کاملا راضی هستند و به کسانی که دنبال گوشی با کیفیت تا ۴ میلیون تومن هستند پیشنهاد میدهند.

اگر سوال و نظر هم درمورد این مقاله دارید میتوانید همینجا زیر همین پست اینجا بیان کنید.

منبع : بهترین گوشی تا 4 میلیون

  • محمدرضا علی مردمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی